24 Eylül 2013 Salı

Günaydın Dünya'm !



Dünyaya gelmemin 28. yılı  kutlu mutlu olsun :) İyi ki doğmuşum... İyi ki harika bir aileye ve harika bir eşe sahip olmuşum. 
Sonuç cümlesini başa yazmak istedim. Tüm cümlelerim onlara çıkıyor. Küçük bir kasaba da doğduk, ama büyük hayallerimiz vardı ve hiçbirimiz kimsenin hayallerini küçük görmedik. Biz büyüdük, Dünya da bizimle büyüdü. 
Dün oldukça çetin bir yaş sendromu geçirdim. Kendi bildiğimden olsa gerek 20 gün önceden not yazmışım bugün için, kendime ve eşime :) Tabi ilk duyduğunda insana garip geliyor, bir nevi geleceğe mektup yazıyorum ve çok hoşuma gidiyor. Liste bile yaptığım oluyor, bunları gerçekleştirdin mi,nasıl oldu diye ? Kendi geleceğimden hesap mı soruyorum ne ? :D

Not : Yeni yaşım çok şanlı olacak , biliyorum <3

2 yorum:

  1. Canımmm kardeşim iyi ki doğmuşsun gerçekten. Bugün sadece senin için özel bir gün değil, bizler için de çok özel. Senin gibi bir kardeşim olduğu için çok şanslıyım. Annem seni iyi ki doğurmuş. Yeni yaşında mutlu, pembe güzel bir dünya diliyorum senin için. Şans yakanı hiç bırakmasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zaten şanslı doğmuşum, sizin gibi bir aileye sahip olarak, şükürler olsun :)

      Sil