8 Mart 2013 Cuma

Enfes Bir Koku ,Dove Vücut Kremi

Günaydıııııııııııııın:)

Günlerdir yazamıyorum,malum üst solunum yollarımda bakım onarım çalışmaları  mevcuttu... Faranjitle başladım,tonsilit,grip,bronşit derkeeeen hooop mentollu ,okalıptyslu,naneli limonlu hayatın içine düşmüşüm :P

Her kadının başucu kremi vardır ya hani vazgeçilmezdir,hem bitmesin isteyip hem de avuç avuç kullanırız (bu da tabi bir tür kadınsı çelişki sanırım ), işte ben o harika  kremimi sonunda buldum. Aklınıza tabii 'Ney viks gibi kokar bu!' gibi bir şey çağrıştırabilir,lakin iş öyle değil,tazeleyici,fresh ötesi bir krem olmuş Sevgili Dove,sen ne yapmışsın öyle ya :)

Not: Viks ne acaba diyen biri çıkar mı acaba diye merak ediyorum ki yolu o yakıcı mentollu kokudan geçmemiş biri hayatında hiç öksürmemiş,burnu akmamış biridir de ayrıca,alkışlıyoruz ,Sağlıklı vücudun somut örneğisin sen ! :)

Bir muhabbettir gidiyor farkındayım,gelelim,Dove mevzusuna ...

''Dove ,Go Fresh Nourishment Body Lotion''

İçinde ,mentol,tazeleyici salatalık ve yeşil çay özü mevcut.

Dove un vücut kremleri güzeldir evet ama bu kremin hızlı emilimi,sürdüğünüzde  ferahlık hissi vermesi  hemen fark ediliyor. Benim gibi vücudunuz kuruysa özellikle :)

Ben Watson dan almıştım,sonra başka mağazalara baktım,bulamadım,fiyatı da oldukça uygun :)

Sevgiyle,sağlıkla kalııın <3

4 yorum:

  1. çok geçmiş olsun :) ben bu kış bir kez hasta oldum sadece. bağışıklığı iyi sağlamışım heralde. iki gün kısa kolluyla gezdim bana mısın demedi. tabii şartları zorlamamak lazım :)) darısı senin de başına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah 20. gün toparladım :) biraz daha uzasaydı adım,enfeksiyon nazenin e çıkacaktı artık :)

      Sil
  2. Ohhh mis, kokusu buraya kadar geldi:) Elimde bir ton vücut losyonu var, onları bitiriyim deniycem şeker ilk fırsatta:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de hem baharda daha güzel olur,fresh serin serin :)

      Sil