18 Mart 2013 Pazartesi

Biotherm den çıktım yola :)

Merhaba ,
Ne zamandır yazmak istiyordum resimde görülen bıotherm in nemlendiricilerini... Aklıma enteresan bir şekilde geldi aslında bloga yazmak. Dün eşim, mısır patlatmaya diye mutfağa gidip evi yakmadan geri döndüğü için yaktığı tencereyi nasıl kurtarabilirim diye uğraşıyordum :P Küçük çorba tenceresine koymuş bir avuç mısır, tabi doğal olarak dibindekiler yanmış,yanıkları poşete koyup delilleri ortadan kaldırmaya çalışırken poşet tencereye yapışmış sıcak olduğu için,panikle Allahtan tencereyi çöpe atmamış(ki niyeti atmakmış,nasıl olsa bir tencerenin yokluğu fark edilmezmiş :))
Tabi ondan önce de salon halısına 1 sürahi suyu döktü dün akşam,şu an salon halısının altında sehpa kurumaya çalışıyor ,ev yanık kokuyor ,özetle : Bir daha mutfağa girmese iyi olacak :)


Tencere dün geceden bu yana su,deterjan,karbonat bekledi,ama yine de çıkmamış yanıklar,ben de toz lavobo açıcının yarısını üzerine de bir litre sıcak suyu döktüm,2-3 dakika içinde ayna gibi oldu :) saatlerdir boşa uğraşıyormuşum,eğer başınıza gelirse mutlaka -hiç uğraşmadan -bu yolu deneyin ...

Nemlendiricilere gelince;

Eğer cildiniz karma ise, bir kısmı yağlı,bir kısmı kuru,kışın çoğunlukla kuru ve eözellikle belirtmeliyim ki HASSAS ise, kesinlikle bu ürünleri kullanmayın...

Gündüz kullanılan SKIN ERGETIC BIOTHERM marka ürün cildi aşırı yağlandıran sürdükten sonra küçük kırmızı noktacıklar yapan ,ve kesinlikle yağlı olan bölgede sivilceye neden olan bir ürün. Kullandıkları bitki özü o kadar kuvvetli ki sanki greyfurttu sıkıp suyunu pamukla yüzünüze de sürseniz aynı etkiyi yapacak... İçerisinde güneş kremi de yok ayrıca, cildiniz ne sürseniz yarar cinsindense kullanabilirsiniz ama beyaz tenliyse yok yok ,uzak durmalı...Fİyatı da 120 TL civarı.

Gece kremi, gündüz kremine göre daha iyi sürülüyor daha çabuk tende emiliyor fakat aynı bitki özleri deriyi ele geçiriyor adeta :) Ben birkaç gün kullandıktan sonra sivilce yapınca devamettim özellikle belki kremden değildir diye fakat hiçbir değişikliğin olmadığını görünce bıraktım,sivilceler geçti hemen,başkalarında da aynı şeyi yapmış,bu ürünü doğrusu bıotherm e yakıştıramadım.

Sevdiğim tek nokta parlaklık oldu sanırım,ama onu da daha ucuz ürünlerle de sğlayabiliriz sanırım.

Görüşmek üzere <3




2 yorum:

  1. :)) hahha bunlar aslında mutfağa girmemek için numara olmasın:) Erkekler bu konuda çok zekidir.
    Biotherm'in sadece farlarını seviyorum ben. Gerisi boş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynısını düşünüyorum ama birkez daha bir şeyler yapmaya çalışıp da tencereyi telef etmesine de gönlüm razı değil :D

      Sil