26 Ocak 2013 Cumartesi

Günaydıııın:)

Nasıl bir başlık atsam acaba diye düşünürken sabah sabah aklıma düşen ilk şeyi paylaşayım dedim. Daha kalvaltı bile yapmadım bu zarif beslenme diyetimle ilgili daha sonra bir post gireceğim... Neyse gelelim bu muhteşem kokularla dolu olan mağazaya...

Beklenen indirime girildi...Dark Kiss adlı parfüme bayılıp bayılıp durmuştum ...Onun yerine kara böğürtlenli vanilyalı bir parfümü almıştım... Dışarı bekleyen babam ve annem olmasa daha bakardım çünkü bir terazi burcunun istediği ne varsa mevcuttu. Sevgili eşim olmasa kararsızlığım sonucu hepsini beğenir,alamazdım...:)

Perdeleri hala açmadım ,çünkü dışarıda ''Keşke teknem olsa da onunla gitsem'' dedirten bir yağmur yağıyor...  Her nasılsa  kapalı perdeyle psikolojimi kandırabiliyorum ve kapalı hava sendromu evin içine ve bana dolmuyor...

Dün annemle Antalya nın altını üstünü getirdik... Eve geldiğimde kollarım 1 cm daha uzamıştı poşet taşımaktan... Akşam 6 gibiydi sanırım ,hava kararmıştı. Annem ben dışarıdayken hava karardığında arar ''Hadiiii gelmiyon mu,hava karardı !'' derdi ama bakıyorum da kendi gezerken sorun değil o karanlık :) Yolda ayrılırken kendimi çok tuhaf hissettim...Herkesin kendi evine gitmesini...3 ay önce evlenen biri olarak 26 yıllık baba evinden kendi kurduğun eve...Hüzünlendim...Bir garip oldum,hep annemle alışveriş biter,tramvay yolu tutulur,ben tramvayda gençleri zorla kaldırır,annemi oturdurdum,umarım dün ayakta gitmemiştir. Antalya nın insanının her şey iyi hoş da, toplu taşıma da hepsine bir uyku hali,pencereren dışarı kafasını 180 derece çevirerek izleme hali geliyor...Kulaklık takılı ama bir şey çalmıyor falan...Gideceği yer 10 dakikalık yer oturacağım diye hırs yapıyorlar ...Ben bu konuda bayağı birikmişim yahu..:))
Bugün evi derleme toplama işine gireceğim,kendime söz verdim. Dün medeni hukuk son miras hukuku kalmıştı belki onu bitiririm. Neden son gün çalışma alışkanlığı edinmişim arkadaş ben ya,bunu kim öğretmiş bana...Lisede de üniversite de sınavdan bir gün önce sabahlar,kan çanağı gibi gözlerle sınava girer sonra da ne biliyorsan unuturdum. Ama sınavlar yüksek alarak bu davranışımı pekiştirmeseler bu devren böyle gitmezdi. Baktım ki 1 gün önceden çalışınca yüksek not alıyorsun,tamamdır bu iş...:)

Farkındayım monolog yapmaya başladım,kahvaltı zamanı geldi sanırım...

Görüşmek üzere ,

Sevgilerle..



2 yorum:

  1. aşkım bi seni takip ediyorum bi de bath and body works ü :))

    YanıtlaSil
  2. :) hahah mehmet iyi demiş:)

    YanıtlaSil